maandag 5 december 2011

Home sweet home #5

De kamer waarin mijn naaimachine staat (en de handwerk- en leesstoel van deze post) heeft een raam dat net een schilderij lijkt.
Je kunt daar namelijk de lucht door zien. En die ziet er elke keer anders uit.

Vandaag zag ik dit:

 Ik zal nog wel eens vaker een foto maken en hier plaatsen. Want het is echt een raam om van te genieten.

Straks kom ik met nog een bericht, want de uitslag van de give-away moet natuurlijk nog bekend gemaakt worden. Nog even geduld dames.....

3 opmerkingen:

Barbaramama zei

Wat een prachtig levend schilderij!

Home sweet home X

Saskia zei

ik had vroeger bij mijn ouders thuis ook zo een zolderraam :o) zalig om door te turen als je aan het blokken was :o)

Unknown zei

Kul du ville vara med i min utlottning!
Vi håller tummarna.
Lycka till!
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...