zaterdag 10 december 2011

Mijn give-aways en andere cadeautjes

Gisteren zijn de door Stoffieleut en Pluisje gewonnen give-aways (eindelijk, sorry, ik kwam er niet eerder aan toe) op de bus gegaan.
Ook stuurde ik nog een aardigheidje dat ik gemaakt heb (blijft nog even geheim) naar Els van Kaatjes verhaaltjes en daar zit ook iets bij voor Katja van @Yane.
Els wilde ik iets teruggeven in ruil voor de give-away die ik bij haar gewonnen heb (ik heb inmiddels ook ideeën voor wat ik met beide stofjes wil maken). En van Katja kreeg ik een tijdje geleden een patroon (dat helaas nog ongebruikt is). Dames, de spulletjes zijn onderweg naar België. Ik hoop dat jullie ze snel ontvangen en ze leuk zullen vinden.

Omdat ik toch bezig was met cadeautjes weg sturen, ben ik ook aan de slag gegaan voor een van mijn zussen. Zij woont samen met haar man in Arizona en ze hebben daar een lavendel plantage.
Ik had haar beloofd om zakjes te naaien waar lavendel in kan, zodat het geurbuideltjes worden. En dat heb ik gedaan. Dit zijn ze geworden:




Dit moeten konijntjes worden. Maar ik kon ze natuurlijk niet verder afmaken, omdat de lavendel er nog in moet.
De tutorial voor deze zakjes vond ik hier.
De zakjes zijn allemaal gemaakt van 2 verschillende stofjes. En ik heb zelf de labels gemaakt.
Herken je trouwens de lapjes van mijn haaknaaldenmapje? ;-)

Ook knipte ik met de kartelschaar cirkels uit doorzichtige stofjes.



Ook die kunnen gevuld worden met lavendel en dan dichtgestrikt met de witte linten die ik erbij maakte.
Het blauwe satijnlint hoort eigenlijk bij de konijntjes. Die moeten onder de oren dichtgestrikt worden.

Ik ben benieuwd hoe lang alle enveloppen erover gaan doen om bij de geadresseerden te komen......

2 opmerkingen:

Marjo zei

Wowww, dat ziet er mooi uit, wat een leuk idee voor de zakjes , en mooie stofjes !!!! Super....

Liefs
Marjo

MamaMixx zei

Ik heb het binnen hoor!!
Dankje wel:))
Gisteren om precies tezijn:)
Voor dat ik het wist, had mijn dochter alles al voor me uitgepakt, zij vindt het helemaal leuk!!
Moet wel nog dat ene gaatje vinden om er wat van te maken hihi!!
Morgen zal ik het posten, want het is al weer laat, ik ga een tukkieslapen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...