vrijdag 22 juni 2012

Konijn met honger

Gisteren stonden ze nog zo fier te pronken: 8 zonnebloemen.


Waarvan je op deze foto trouwens alleen de onderste 5 ziet.
Maar vannacht is er (tussen de buien door? of zouden ze ook in de stromende regen zitten te smikkelen?) een konijn langsgekomen. En die had net even trek in een lekker zonnebloempje dat toch te dicht bij de grond stond....

Dus nu ziet het er in de onderste pot zo uit:


Daaag, bijna uitkomende zonnebloem. Geen spoortje meer van te bekennen.

Nu ga ik de pot maar snel wat hoger zetten.
En het stompje zonnebloem laat ik maar staan. Wie weet komt daar nog iets nieuws uit tevoorschijn? Ik hoop het.

8 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

nou hoor ! laat ie paardebloemen eten!

Anoniem zei

De natuur gaat gewoon haar gang, Ria, ook op punten waar je het liever niet hebt. Het konijntje had gewoon honger, was misschien wel verdwaald.
Maar ik vind het ook jammer van je zonnebloem!
Fijn weekend!

Lieve groet,
Gerry

Linda zei

Ach, die Flappie toch hij had zin in een snack!!!

Moon zei

Ach, dat is nou jammer! Bosje wortels neerleggen, zou dat misschien helpen ;)

Moos zei

Een konijn op zoek naar iets lekkers. Grrrrrrr. Jammer hoor :-(

Pluisje zei

Ik had er geen idee van dat konijnen zonnebloemen eten?! Het is natuurlijk jammer van de bloem, maar laat ons hopen dat het gesmaakt heeft :)

Aankleedpopje zei

@Gerry: het was geen verdwaald konijntje hoor. Er wonen hier meer konijnen dan mensen. Dus ja, ik had het kunnen weten. Maar ik dacht dat de pot hoog genoeg was. Niet dus.

@Pluisje: ga er maar van uit dat konijnen werkelijk ALLES lusten. En als ze iets niet lusten, dan loop je grote kans dat ze er een hol onder willen maken. ;-)

Anoniem zei

Aj, jammer joh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...