zondag 17 juni 2012

Wat een pech, ze zijn weg

Aaah, zo jammer!

En ik had nog zo gehoopt ze te kunnen zien uitvliegen. Maar nee hoor, dat moesten ze nou juist uitgerekend gaan doen op de dag dat ik de hele dag en avond op pad was. :-(

Ik mis ze nu al.
Ik ging toch een aantal keren per dag kijken. En ik vond het zo leuk!


Gisteren maakte ik snel nog een paar foto's voordat ik wegging (waardoor ik zelfs een beetje te laat kwam, maar dat gaf niet). Ze zaten toen zo gezellig in de zon (waardoor het niet zo goed lukte om ze op de foto te krijgen, want als ik ze dichtbij wilde, stond ik in de zon en maakte dan schaduw over het nestje). En ze leken al zo verdacht veel op echte vogeltjes. Ik had het kunnen weten dat het niet lang meer zou duren.....


Gelukkig heb ik er heel veel leuke herinneringen aan.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt ze voor altijd vastgelegd, Ria.
Ja, en ze houden gewoon hun eigen ritme aan. Misschien juist wel in alle rust!
Fijne dag verder!

Lieve groet,
Gerry

Jeanneke zei

Wat zal ik zeggen? Het precieze moment van uitvliegen is nooit aan ons, al zijn we nog zó begaan met het grut...
Maar jij hebt je prachtige foto's!
Groetjes,

Jeanneke.

Moos zei

Ahhhh wat jammer :-( Konden ze nou niet effies wachten ;-)

Sweet Sienna Hope zei

Wat een schatjes, toch wel goed dat je er al een foto van had! e

Moon zei

Aahh, dat is zeker jammer. Al was je thuis geweest, had je nog met de stoel voor het nest moeten gaan zitten waarschijnlijk. Maar je hebt de mooie foto's. Het zijn echt prachtige vogeltjes!

Willy zei

Wat jammer dat je het uitvliegen hebt gemist, ik had gehoopt op mooie foto's daarvan.

Frullemieke zei

Wij hebben zo eens een nestje volgens gehad in onze brievenbus die we niet meer gebruiken (aan de gevel dus)
Af en toe doe ik dat luikje open om te poetsen dus ik verschoot me toen wel een ongeluk ;-)
Was ook wel leuk om ze te kunnen opvolgen en het verbaasde me wel hoe snel zo'n vogeltjes groeien en weg vliegen.

Moois van mie zei

misschien waren ze maar effe op uitstap en komen ze nog terug ?
Je krijgt trouwens een award van me : http://www.mooisvanme.blogspot.be/2012/06/er-wordt-hier-met-bloemen-gegooid.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...