woensdag 28 november 2012

Wekelijkse Weggeef Woensdag #11

Gelijk maar met de deur in huis vallen:
De winnares van de jubileum-weggever van vorige week is geworden.....
XXXXXX van het blog xxxxxxxxxxxx, omdat ik denk dat zij iets leuks van de lapjes gaat recykleren. En omdat ze gewoon een cadeautje verdient.

Enne XXXX van het blog xxxxxxxxxxxxxxxx, hoeveel stof heb jij nodig om 60 ZAKDOEKENHOESJES te maken? Dan zorg ik dat je het krijgt. Op voorwaarde dat je er nog 60 stuks van maakt natuurlijk. ;-)

Nu direct door naar de Wekelijkse Weggever van deze Woensdag.
't Is weer een kleinigheidje, zoals al gezegd.


Een iets beschadigd exemplaar van het maandblad Happinez met als thema Leef!
De binnenkant is nog helemaal intact, zonder beschadigingen.
Dus hopelijk zijn er onder jullie die zin hebben om dit blad te winnen.

Je kunt meedoen tot volgende week dinsdagavond 4 december (tjonge, wat gaat de tijd snel, december alweer).  Het enige dat je hoeft te doen is een reactie achterlaten. En een link op je blog wordt uiteraard heel erg op prijs gesteld.

De afgelopen tijd heb ik zelf ook een paar give-aways gewonnen. Echt leuke, zelfgemaakte. Dat zijn de leukste.
Deze 2 lagen kortgeleden in mijn postvakje en had ik nog niet laten zien.

De eerste won ik bij Threadyarknot:

 
Een gezellige gehaakte sleutelhanger, die nu aan mijn Zweedse huissleutel hangt.

En de tweede bij de onvermoeibare megasnelle blogster Jenneke.


Een heuse originele gesigneerde @rt by Jenneke.
En dit kunstwerk hangt nu aan de achterkant van mijn slinger, omdat de andere kant inmiddels vol is.



15 opmerkingen:

Poesie Oh Hi! zei

Dikke proficiat aan de winnares! Ik weet ook heel zeker dat de lapjes bij haar precies op de goede plek zijn!

Wat een lieve sleutelhanger heb je gewonnen bij Threadyarknot! En ook de @rt van Jenneke is erg leuk! (heb hem zelf ook haha, nou ja, wel andere kleuren natuurlijk) Vind die kleine kaartjes die Jenneke altijd bij haar post doet zo schattig :)

Anoniem zei

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wist het ik wist ria wie jij bedoelde met die 60 stuks..pies in mijn broek van het lachen hier!!!! van harte gefelies beide terechte winnaars het is jullie zo gegund
dank je wel voor het geven ervan

owwwwwwwwwwwwwwww dat haaksel voor aan je sleutelhanger is so sweet ♥ evenals de andere post of course die onvermoeibare whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
enne ikke plaats zo een link op mijn site voor je wederom mega gave give away.........je weet altijd leuke dingen te verzinnen enne thnxxxxx tante jannie hihihi

lieve groet jenneke

Vlinderknoopje zei

Proficiat aan de winnaars... maar hoe kan je zien wie dat is geworden?

Je gaat door vorig bericht zeker geen fans verliezen:)

Een huis in de straat zei

Proficiat aan de winnaars! Er hangen mooie dingen aan uw slinger. :)

Vlinderknoopje zei

Gevonden door op de XXXX te klikken!

Vlinderknoopje zei

Gevonden door op de XXXX te klikken!

Zaanse Zolder zei

oh wauw, wat lief Ria !! Ik ben daar echt heel blij mee zeg !
En op die andere xxxxxx hoefde ik ook niet eens te klikken want ik wist gelijk wie je bedoelde, ze heeft vast nog niet genoeg van het zakdoekhoesje stikken hahahahaha! Dikke kus x Syl

Anoniem zei

neeeeeeeeeeeeeee echt niet ze doet het GRAAG ha ha ha ha ha

eva maria zei

Haha, straks krijgt er nog iemand de bijnaam "Zakdoekhoezenmadam"! Gefeliciteerd aan de winnaressen trouwens!
En die gehavende Happinez zie ik helemaal zitten, dus ik doe graag mee! (je hebt trouwens een permanente link op mijn blog :-))

* Marinda * zei

leuk blad, ik doe weer mee :)

sneksniltje zei

Ik heb al enkele keren in een supermarkt met dat tijdschrift in mijn handen gestaan, maar telkens geaarzeld om het aan te kopen en toch weer teruggelegd. Ik ben wel eens benieuwd om het te kunnen lezen. Dus lijkt jouw give-away een prima mogelijkheid hiertoe ;)

Miss Creatuurtje zei

Ohh wat fijn, Syl gaat daar schitterende dingen mee 'recycleren' :-). En hahaha, meen je dat nu? Ik wil gerust nog wel een hoop zakdoekhoesjes maken hoor, en dan krijg jij er natuurlijk ook hé :-)
En ik doe gelijk mee voor je volgende giveaway want dat is een superboekje! en wat leuk hé die pakjes in je bus, die slinger wordt met de dag mooier!

wannesraps zei

ik laat deze keer het plezier van te winnen aan een ander...
;o)

emmel-prutsemieke zei

Ik zou wel willen meedoen maar ik denk dat het wat duur is om dit naar belgië op te sturen.
Doe je mee met mijn give-away?

Ils.e zei

Leuk! Ik doe graag mee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...