woensdag 23 januari 2013

And the winner is.....

De winnares van het door mij op Gran Canaria gehaakte bloemenslingertje


is geworden.....

XXXXXX van het blog xxxxxxxxxxxxxxxx.
Omdat zij het om meerdere redenen heeft verdiend om een beetje opgefleurd te worden en omdat zij het slingertje om een leuke reden wilde hebben.

XXXXXX, laat je even je adres weten via het mailformulier onderaan mijn blog?


Deze week geen nieuwe Wekelijkse Weggeef Woensdag.
Ik stop er (even) mee. Om verschillende redenen waarmee ik jullie niet zal vermoeien.
Wie weet over een tijdje weer.

Dit zijn trouwens de bolletjes die zijn afgekomen van het 2e uitgehaalde dekentje.


Ik denk toch dat het Tunisch haakwerk was, want het begin van het dekentje (dus het eind als je het uithaalt) was een lange ketting van gehaakte lossen. En dat is bij breiwerk natuurlijk niet.

Dit is het slingertje voor de schoonmaakster geworden:


Ik hoop wel dat het bij de goede schoonmaakster terecht gekomen is, want de hele week kwam hetzelfde mevrouwtje en gisteren kwam er opeens een andere. Dus zou jammer zijn als die met het slingertje en de fooi ervandoor zou gaan. 

En dit was mijn laatste Gran-Canaria-zonsondergang (voor dit jaar, hoop ik, niet voor altijd):


Bye bye Playa del Inglés, ik mis je zon, je warmte en het heerlijke even-niks-hoeven.

8 opmerkingen:

jumare zei

leuke slingertje. Hopelijk inderdaad voor de juiste schoonmaakster.

En heerlijk die bollen draad.

Zaanse Zolder zei

Ik heb even doorgeklikt en inderdaad, ze verdient het ! Ik kan heel goed begrijpen dat je de warmte mist. Ik ga mezelf vanavond verwarmen met een pan snert ;-) Fijne dag meis!

Anoniem zei

ze kan momenteel ook zeker wel een slinger gebruiken felies aan de winnaar

ik kan me indenken dat je de warmte en plaats al mist....
en wat een bolletjes heb je er uit gehaald zeg

even een pitstop kan geen kwaad, je hebt ik weet niet hoeveel weken dit gedaan er zijn een hoop mensen in de wattenbollen gelegd hoor, dank je wel daarvoor

lieve groet jenneke

Mars zei

Oh get wat kan ik me voorstellen dat je de warmte mist! En ik hoop ook dat het slingertje bij de juiste schoonmaakster terecht is gekomen!

Mama Maai zei

Zo zeg, dat zijn een hoop bollen die je eruit hebt gehaald, weet je al wat er mee te doen? Je hebt gelijk even te stoppen, je hebt inmiddls zooooo veel weggegeven al... Had je niet een beetje warmte mee terug kunnen nemen? Snap heel goed dat je dat mist. Liefs

Moos zei

Een perfecte bestemming voor je slinger moppie!!!!

Ik stuur je even denkbeeldig wat warmte toe :-)

Miss Creatuurtje zei

Oh wat fijn dat je het aan haar geeft, ja, zij kan het even gebruiken nu, lief van jou!

Poesie Oh Hi! zei

Proficiat XXXXXX :) Zo dat zijn wel serieus wat bolletjes wol die uit het dekentje zijn gekomen. Mooi hoor! benieuwd wat je er mee gaat maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...