vrijdag 15 maart 2013

Vorige week zag ik... #4 Prachtige palen

Tijdens mijn afkick-uitstapje naar het zuiden zag ik heel veel moois. Ik zou er wel 3 blogjes per dag mee kunnen vullen. Minstens. Maar ik kan natuurlijk niet alles laten zien, dat wordt een beetje teveel.

Daarom vandaag even aandacht voor de bijzondere palen die ik in Zeeland zag. Ik vind ze prachtig en daarom zette ik ze op de foto.


















Hihi, grapje. Maar wel handig voor mijn Zeeuwse lezeressen misschien.
 Sorry voor de overdosis....

19 opmerkingen:

Evelien zei

Overdosis? Ik vind het mooie foto's hoor :) Mag ik vragen met wat voor toestel ze gemaakt zijn? Ik ben namelijk aan het kijken voor een nieuwe en ik vind vooral jouw close up foto's erg geslaagd.

CarlaK.be zei

Schoon !!!(in de Vlaamse betekenis hé, sommige zijn niet echt proper, haha)
Ruw, verweerd, zachte kleuren in sterke texturen : héél schoon dus!
Liefs!

Mama Maai zei

Wouw, je hebt er een mooie verzameling foto's van weten te maken! Liefs

Miss Creatuurtje zei

Wat een mooie foto's Ria!! Fijn dat je in die kleine dingen het moois kan zien, maakt de wereld altijd een beetje mooier zo. Die met de meeuwen erop is echt een foto om in te kaderen en aan je muur te hangen! Prachtig!

Anoniem zei

Prachtig als je oog hebt voor ook de mooie "simpele" dingen in het landschap.
Ik hoop dat het afkicken je goed heeft gedaan!

Lieve groet,
Gerry

Zaanse Zolder zei

Het is gewoon kunst !

Zomerkind zei

Ze zijn prachtig. Liefs Petra

Stins zei

Mooie foto's!!!! Moeten we ook nog raden waar ze
staan ;-) ?

Unknown zei

Ik vind je foto`s adembenenemend mooi zeg!!
Lieve groet Hester

Katrientje vanalles zei

hallo, onderussen is het kleedje dat ik c en a zocht aangekomen. :-) en 't zijn mooie beelden hoor.

Juliëtte zei

Prachtig, in al zijn eenvoud!!

Liefs, Juliëtte

Juliëtte zei

Prachtig, in al zijn eenvoud!!

Liefs, Juliëtte

miekemoeche zei

hoe prachtig zo'n doodgewone palen kunnen zijn!!! wonderlijk toch! Het is je allergrootste bezit dat je in zulke kleine dingen zovéél moois kan zien! I like it!!!

marmarel zei

Wauw, wat een geweldige foto's!

Poesie Oh Hi! zei

Dat is geen overdosis hoor! (vind ik dan..) Prachtig dat door zee, weer en wind verweerd hout!

Unknown zei

overdosis? ik vind het prachtige en mooie foto's. Mooi gedaan.

groetjes sannie

La FeMe en Spruiten zei

ik vind die overdosis niet zo erg hoor. Prachtig wat de natuur doet in de loop van de tijd. Ware kunstwerkjes. Genieten.

groeten saskia

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Ik vind deze foto's geweldig. Echt heel bijzonder al die palen foto's! Mmm die allerlaatste daar heb ik nog even mijn vraagtekens over mààr ik kan het grapje wel waarderen :D.
Warme groetjes en knuffels!

Moon zei

Prachtig!! Niks erg, die overdosis, vind ze zelf ook altijd heel fotogeniek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...