woensdag 13 november 2013

Herfst in het bos

Mijn zoon woont in Roosendaal.


Zoals je op het kaartje kunt zien, ligt naast Roosendaal een groot bosgebied, de Rucphensche bosschen.
Daar gingen wij afgelopen zaterdag, gewapend met onze camera's, naartoe.
Het was er nat, maar erg mooi.
De zon werkte zelfs nog aardig mee. Dus we konden een paar leuke plaatjes schieten.








De bomen staan soms netjes in het gelid.










Het was een leuk uitstapje.
Ook de rest van de dag hebben wij nog leuke dingen samen gedaan, waaronder deze spellen gespeeld:


Voor herhaling vatbaar.
En...... Roosendaal ligt anderhalf uur dichter bij België dan Lelystad. Dus ik heb al een plan..... 
Ik mag blijven logeren van mijn zoon. ;-)

9 opmerkingen:

emmel-prutsemieke zei

Kom je naar België?

Lies Koster zei

Ria, wat een prachtige foto's!! ik had het bij de vorige serie al willen zeggen, maar toen kwam het er even niet van. Je kunt dus een heleboel méér dan inktvisjes verzamelen! Je kunt trouwens merken dat nog steeds je invisjes invloed hebben op mijn haakneigingen! groetjes, huisvlijtigLIESje.blogspot.com

Onliemie zei

Prachtig daar om te wandelen lijkt me...
Zalig zonnetje en ScHItTeRenDe fotootjes! Heel uitnodigend!
grtjs

Evelien zei

Wat een fijne foto's!

Anoniem zei

Wat een heerlijke wandeling Ria! het is qua kleuren en herfstvruchten inderdaad een feestje.
Ik krijg al een klein beetje een idee waarom je bij zoonlief blijft slapen, ik ben benieuwd!

Liefs, Gerry

Moois van mie zei

amai, je hebt mooie foto's gemaakt ! Wat is het bos toch prachtig hé !

Miss Creatuurtje zei

Hé wat leuk, samen spelletjes spelen! Mooie foto's hoor!

Sofie zei

Prachtige foto's maakte je!

Moon zei

Prachtige foto's!! Fijn dat jullie je samen zo vermaakt hebben!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...